top of page
חיפוש

למה אני כבר לא מדפיסה תכניות


אז כן - אני לא מדפיסה תכניות יותר. או לפחות לא מדפיסה תכניות כדי לקחת אותם איתי לשטח לביקור פיקוח בפרויקטים או כדי לעבור על התכניות עם הלקוחות שלי. אחרי אין סוף של דפים מקומטים, מלוכלכים מטיח, כפילויות וחוסרים - הגעתי למסקנה שחייבת להיות דרך אחרת. דרך יותר נכונה ושיטה יותר טובה לעבוד בה. כזו שתפחית את הטעויות ותהיה הרבה יותר יעילה ופרקטית.

חיפשתי די הרבה זמן כלי/אפליקציה שיהיה לי נוח לפתוח בו את סט התכניות של הפרויקט בשטח, ולעבור עליהן בצורה נוחה ופשוטה, לסמן שינויים/הערות עם הלקוחות או הקבלן. בזריזות ובמהירות. אני כבר לא מחפשת עוד קירות להישען עליהם כדי לסמן שינויים או דרך למצוא את עצמי בין 12 (מינימום) הגיליונות שהבאתי איתי לפרויקט.

אז אחרי שהתנסתי בכמה אפליקציות וזנחתי אותן לאורך השנים, מצאתי הפעם את האחת שנוח לי לעבוד איתה, וכעת אני מסמנת בקלות עדכונים על גבי התכניות תוך כדי מעבר בשטח עם הקבלן או הלקוח.

היתרון בעבודה בשיטה הזו היא שכל העדכונים נמצאים על סט תכניות אחד בPDF שנשלח בסיום הביקור בתאריך מסויים ובכמה עותקים כך שאין מצב לאי הבנות. אין מצב לטעויות. לפחות לא מהצד שלי. הלקוח מעודכן בכל השינויים וההערות שנכתבו על גבי התכניות. וזה למעשה הופך להיות גם סיכום הביקור בפרויקט. אני אצרף את העדכונים שסומנו בשטח על גבי התכניות למייל "סיכום ביקור" וכך גם הלקוח מעודכן בכל מה שקורה והולך להתבצע.


תכירו את ה - PDF Viewer

לחצו כאן להורדה לאייפד/לאייפון > PDF Viewer לחצו כאן להורדה לאנדרואיד > PDF Viewer




 

אז מזו בעצם האפליקציה הזו ולמה היא ככ טובה - מוזמנים לצפות בסרטון הסבר :





או פשוט להמשיך לקרוא כאן .. איך זה בדיוק עובד ? אני מגיעה לפגישה עם האייפד (אפשר כמובן גם בנייד אבל עם האייפד שהוא גדול יותר הרבה יותר נוח כמובן) לא עוד תכניות על גבי תכניות מודפסות שמסתרבלות ומתלכלות, הכל מתנהל על המסך. מסודר וברור. אני עוברת תכנית תכנית ומסמנת בreal time כל שינוי שיש, כל דבר שלא בוצע כראוי על גבי התכנית באייפד. דברים שבוצעו כמו שצריך אסמן ב ✅ קטן ליד, מקומות שצריך להתייחס אליהם אני אמרקר ואכתוב את ההערה או את השינוי ליד. כך אני אעבור תכנית-תכנית, חלל-חלל בפרויקט ולא אפספס דבר. לאחר מכן אשלח במייל או בוואצאפ את כל השינויים בצורה פשוטה. אין צורך לסרוק, לצלם, לשכפל ועוד. הכל מופיע במקום אחד בלי כפילויות ואפילו נשמר בתיקיית הפרויקט הרלוונטית בדרופבוקס. בלי תירוצים. ומבלי ששום דבר נאבד או מתפספס.



TEAM WORK אם אתם עובדים בצוות או מתנהלים עם עובדים מרחוק או עם שרטטים פרילנס השימוש באפילקציה זו דרך מעולה להתנהל גם איתם ולעבוד בצורה יעילה על שינויים שצריכים להתבצע בתכניות. שוב, אין צורך להדפיס תכניות על מנת לסמן שינויים ואז לסרוק או לצלם ולשלוח ועוד. הדרך מתקצרת ומתייעלת, כאשר אני רוצה להעביר שינויים לאחד מחברי הצוות של הסטודיו אני מסמנת וכותבת על גבי הPDF ושולחת להם את זה או יותר נכון פשוט שומרת בדרופבקס ואם הם משותפים

לתיקיית הפרויקט הם מיד יראו את זה ויוכלו להתחיל לעבוד.


אם הורדתם את האפליקצייה ויצא לכם להתנסות אשמח שתשתפו אותי וספרו איך הולך לכם עם זה.. עינב מאי

243 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

sign in & stay updated

פוסטים. סרטונים. טיפים ועוד

Thanks for subscribing!

DIGITAL RESOURSES

הדרכות וחומרי עזר למעצבים ואדריכלים

    • Instagram
    • YouTube

    * כל הזכויות שמורות לעינב מאי | am.studio

    bottom of page