top of page
חיפוש

בינה מלאכותית בעיצוב פנים ואדריכלות: איך תנצלו אותה לטובתכם


בינה מלאכותית בתחום העיצוב והאדריכלות נחשבת לטרנד החם ביותר כרגע. אם גם אתם עדיין לא בטוחים מה זה בדיוק ואיך זה יכול לעזור לכם, הנה הסבר פשוט.

בינה מלאכותית (AI) היא טכנולוגיה שמאפשרת למחשבים לחשוב ולפעול בצורה דומה לבני אדם. המחשבים לומדים מכמויות עצומות של מידע ודוגמאות, וככל שהם לומדים יותר - הם הופכים לחכמים יותר והיכולות שלהם הופכות לבלתי מוגבלות.

אם בעבר, היינו צריכים לעבוד שעות על הדמיות, רינדורים, הגדרות חומרים - היום באמצעות הבינה המלאכותית יש לנו אפשרות לחסוך את הזמן הזה ולעבוד הרבה פחות.

הנה דוגמא לכמה הדמיות שנוצרו בפחות מ5 דקות




בנוסף ניתן גם ליצור הדמיות ריאלסטיות על בסיס סקיצות שלנו מתוך מודל בסיסי של סקצאפ או רוויט ואפילו על בסיס רישום ידני שלנו ולהגיע לתוצרים מדהימים - והכל בצורה מהירה וקלה יותר ממה שאתם חושבים.





אל תדאגו, הבינה המלאכותית לא באה להחליף אותנו, אלא לשמש ככלי עזר משמעותי שיכול לחסוך לנו זמן, לפתוח את הראש לרעיונות חדשים ולשפר את היכולות המקצועיות שלנו. שווה לאמץ אותה כאחד הכלים המשמעותיים ביותר ולהבין שהבינה המלאכותית יכולה ממש לשמש אותנו כשותפה לדרך ולסייע לנו בכל שלב בתהליך העבודה שלנו.


אם גם אתם רוצים להכיר את הכלים השונים של הבינה המלאכותית ולדעת איך להשתמש בהם בצורה המושלמת לעיצוב פנים ואדריכלות, מוזמנים להצטרף לקורס הייעודי שאלה אוזן (אמנית AI, מרצה וצלמת בינלאומית) ואני (עינב מאי - מעצבת, מרצה והנדסאית אדריכלות) פיתחנו.

שם נלמד אתכם את כל הכלים הפרקטים והדרכים הטובות ביותר לעבוד יחד עם הבינה ולשלב אותה בעבודה הימיומית ובפרוייקטים שלכם.



צפייה 1

sign in & stay updated

פוסטים. סרטונים. טיפים ועוד

Thanks for subscribing!

DIGITAL RESOURSES

הדרכות וחומרי עזר למעצבים ואדריכלים

    • Instagram
    • YouTube

    * כל הזכויות שמורות לעינב מאי | am.studio

    bottom of page