top of page
חיפוש

Monthly Routine - איך אני מתכננת את החודש שלי

יש לי שיגרת חודש די קבועה, ממש בתחילת החודש (משתדלת ב-01 לכל חודש או היום ראשון - הראשון בכל חודש) להסתכל בהסתכלות רחבה יותר על החודש הקרוב. אז עם קפה כמובן והפלנר החודשי שלי -אני חושבת מה המטרות לחודש החדש, מה אני רוצה להשיג, איזה פרויקטים צריך לקדם וכמה או מה יש לעשות ולהשלים. ממש בהסתכלות רחבה ופחות ספציפית. מהמטרות החודשיות האלו אחכ יגזרו משימות יותר קטנות יומיות / שבועיות ..

// פלנר חודשי אז קודם כל אני ממלאה למעלה בפלנר את הפרויקטים שעברו איתי מהחודש הקודם לחודש הזה. איזה פרויקטים פעילים ואיזה פרוייקטים בהולד (השהייה) כי יש גם כאלה. אני אוהבת שזה תמיד מולי באופן גלוי וברור. בשורות מצד שמאל - אני אכתוב את אותן משימות שממש חשוב לי לקדם החודש. אציין על גבי הימים, תאריכים חשובים, התקנות, פגישות או דד ליין להגשת תכניות וכו'.


קצת על דחיינות : כן לכל אחד יש את התכונה הזו, אצל חלק זה מורגש יותר ואצל חלק פחות, השאלה מה אנחנו עושים כדי להתמודד ולהתגבר עליה. יש פשוט משימות שהן לא דחופות ואם אני לא אשים לב אני לגמרי יכולה לדחות אותן חודשים על גבי חודשים, ולכן - אם יש משימה כזו , אכתוב אותה על גבי הפלנר החודשי- עצם הגדרת היעד לביצועה וכתיבתו באופן ברור על גבי החודש - זה ידחף אותה קדימה ויעזור לי להשלים אותה במסגרת הזמן הדי רחבה שהגדרתי לה. לרוב המשימה היא יותר פשוטה ממה שאני עושה ממנה, היא פשוט קצת מעצבנת או כזו שפשוט נורא קל לדחות. חודש זו הגדרת זמן שבהחלט אפשרי יהיה לי לעמוד בה. וסביר להניח שאם לא הייתי כותבת או מגדירה יעד מסויים למשימה היא פשוט היתה נדחת ונדחת וחודשים שלמים היו עוברים בלי שאשים לב כלל.

// ניירת סדר בניירת - אז מכירים את זה שמצטברים לכם כל מיני ניירות, חשבוניות, תכניות, דפים עם קשקושים? אני חושבת שמעבר על כל הדפים לבדוק מה כבר לא רלוונטי פעם בחודש יעשה מספיק סדר וימנע מדברים להצטבר, ככה אני מתחילה את החודש בצורה נקייה יותר ובהרגשה קלילה יותר. ככל הנראה סידור הניירת יגרום לי להמשיך ולעשות גם סדר קל בשולחן העבודה שלי ובמשרד בכלל. אמנם קצת יותר זמן שמתבזבז אבל התחושה המעולה של אחכ - לגמרי שווה את זה. כיף והרבה יותר פרודוקטיבי לעבוד בסביבה מסודרת.

// טרלו טרלו למעשה זו אפליקצייה/תוכנה לניהול משימות, ממש בקרוב אני אעלה איך בדיוק אני משתמשת בטרלו, אז תמשיכו לעקוב :) לעניינו, בתחילת כל חודש, אני אעבור שם על כל הרשימות והבורדים ואנקה את המשימות שבוצעו, אסדר מחדש אם צריך.

// חשבוניות / תשלומים - בתחילת כל חודש, אני מדפיסה חשבוניות שנשלחו אליי למייל במהלך החודש. עוברת על הבנקים, שיקים שיש להפקיד, תשלומים לשלם, כספים שצריך לגבות, עוברת על הכל, שולחת מיילים במידת הצורך וכו'.

זהו, עד כאן זוהי השגרה החודשית שלי, שיהיה חודש מעולה ופרודוקטיבי 🙌 עינב מאי @einavmay | @am.studiotlv | @einavmay_YouTube




242 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

sign in & stay updated

פוסטים. סרטונים. טיפים ועוד

Thanks for subscribing!

DIGITAL RESOURSES

הדרכות וחומרי עזר למעצבים ואדריכלים

    • Instagram
    • YouTube

    * כל הזכויות שמורות לעינב מאי | am.studio

    bottom of page