top of page
חיפוש

MUST HAVE - for Interior Designers


בפוסט הזה אני אשתף אתכם ב-9 דברים שאני פשוט לא יכולה להסתדר בלעדיהם כמעצבת בעלת עסק. במבט ראשוני, הם נראים פשוטים, אבל לכל אחד מהם תפקיד חשוב בעבודה שלי ובהתנהלות היומיומית שלי.




1. מחברת/ בלוק שורות של muji


מוג'י הוא מותג יפני מדהים. מעבר לכך שהכל שם פשוט יפה, מינימלסטי, לא מתאמץ. נקי והכי יפני שיש. הדפים של המחברת הם בגוון מעט אופוויט והמגע שלהם סופר נעים, מה שהופך את הכתיבה בהם לזורמת וכיפית במיוחד. למחברת שורות דקות אפרפרות בריווחים מושלמים. במחברת הזו אני כותבת את המשימות היומיות שלי, אפילו הקטנות ביותר. כל פעם שמסתיים דף אני זורקת אותו לפח. יש משהו בלהתחיל דף חדש ולא לראות את היסטוריית המשימות (והבלאגן שעברנו) שנותן לי מוטיבציה מחודשת לעבודה ועושה לי קצת סדר בראש.



2. עט מחיק - מוג'י

אותו מותג, הפעם העט המושלם שלהם. הגוון של הדיו הוא אפור ומה שמדהים הוא שהעט הזה מחיק. בואו נגיד שהחיים שלי מתחלקים ללפני ואחרי.



3. מרקר אפור -יצא לכם לראות?

אז תכירו, יש מרקר של המותג Faber-castell והוא בגוון אפור. אני לא משתמש בו כדי להדגיש אלא בדיוק ההפך. אני משתמשת בו כדי לסמן את המשימות שבוצעו. את המרקר ניתן לקנות ב"ארטא" - רח' נחלת בנימין.



4. מטר


לי יש מטר זהב שקיבלתי מתנה מאחד הספקים שאני עובדת איתם. ואם להגיד את האמת אין פעם שאני מוציאה אותו מהתיק ואני לא מקבלת תגובות התפעלות ;)



5. מד לייזר

השדרוג של חיי. אני לא מאמינה שעדיין יש אנשים שלא מכירים את המכשיר הזה. מד לייזר שמודד מרחק מנקודה לנקודה בלחיצת כפתור. את כמות הזמן שהמכשיר הזה חסך לי - פשוט אי אפשר לתאר. וזה לגמרי אחד ה - MUST HAVE הכי חשובים . איפה אפשר להשיג: דרור כלי עבודה - בפלורנטין. אמנם אין שם בדיוק כמו שלי אבל יש דגם של BOSH עולה באזור ה 450 שקל והוא טוב לא פחות.



6. סרגל קנ"מ - סרגל קנה מידה


עם כל הטכנלוגיה והמיחשוב, עדיין אין מנוס - סקיצות ראושניות אני תמיד אשרטט ידני ואשתמש בקנ"מ שלי. בנוסף תמיד בפגישות להצגת תכניות העמדה אקח איתי את הקנ"מ כי אי אפשר באמת לדעת מתי הלקוח יתקיל וישאל את שאלת "מה המרחק מכאן לכאן..."



7. שעון חכם של אפל - Apple Watch

שעון אפל זה בגדר מותרות. אבל כל דבר שיכול לחסוך לי זמן, אנרגיה או לייעל את חיי באיזושהי דרך אני לגמרי בעד. אני מחזיקה תכניות ביד אחת, ומטר ביד השניה. התיק שלי - מי יודע איפה הנחתי אותו. ואז צלצול טלפון. במקרה רגיל הייתי רצה לכיוון הצלצול מחפשת את התיק שלי ועד שהייתי מגיעה הייתי רואה שזו בכלל שיחה לא חשובה. עם השעון כל זה לא קורה. יש צלצול, מסתכלת על היד, רואה מי מצלצל ויכולה לקבל החלטה.



8. אוזניות אלחוטיות

אני זוכרת שלפני שקניתי אותן, לא הצלחתי להבין מה העיניין ולמה לשלם ככ הרבה עבור אוזניות. אחרי שקניתי - הבנתי שזה שווה כל שקל. והכי שווה זה האוזניות בשילוב השעון ואני בכלל לא צריכה לגעת בטלפון שלי.



9. לוח תכנון חודשי - Monthly Planner

את לוח התכנון החודשי עיצבתי בעצמי בחלק העליון אני כותבת את המשימות והיעדים החודשיים שלי או את רשימת הפרויקטים הפעילים בסטודיו. מצד שמאל לכל שבוע יש 4 שורות עבור משימות עיקריות שחשוב לי להספיק באותו שבוע. רוצים להוריד את ה-planner שלי:

לחצו על הקובץ כאן:

planner_2020_am.studio
.pdf
Download PDF • 116KB



236 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

sign in & stay updated

פוסטים. סרטונים. טיפים ועוד

Thanks for subscribing!

DIGITAL RESOURSES

הדרכות וחומרי עזר למעצבים ואדריכלים

    • Instagram
    • YouTube

    * כל הזכויות שמורות לעינב מאי | am.studio

    bottom of page